![]() |
|||
LIIKMED |
|||
Hetkel on klubis 13 tegevliiget. Allpoolt leiate igaühe kohta lühitutvustuse, kellega siis täpsemalt tegu on. Marko ’Habe’ MikkMarko on kohutavalt asjalik. Ausõna. Ei möödu vist õhtutki, kus ta garaaži all midagi huvitavat ei nokitseks. Seepärast on ta hetkel ka meie pealikuks. Seega siis on nüüd külastajale teada ka see, millega ta vabal ajal tegutseb. Leiba teenib Marko traktoritele varuosi ja hooldust pakkudes ning omab ka üsnagi arvestatavat kogemust erinevate hüdraulikaseadmetega. Autopargis hetkel 80-te lõpu Camaro ning 1973 aastal sündinud El Camino. Rain ’Viiemees’ NahkurAsepealik. Nagu nimigi ütleb meeldib Rainile asju teha põhjalikult, filigraanselt ja alati hindele „viis“. Teinekord kaasneb sellega isegi oht asju üle remontida. ’Viiemees’ on väga laia silmaringiga omades teadmisi praktiliselt kõigest. Elukutselt itimees, tema spetsialiteet on siiski üpris laiahaardeline, alustades Chevy mootoritest ning lõpetades custom made kitarrivõimenditega ja otseloomulikult ka kõik sinna vahele kuuluv. Talle meeldib eksperimenteerida asjadega, mille kohta on sageli käibel arvamused, et need ei kõlba kuhugi. Heaks näiteks on siinkohal viieliitrine TBI monopritsega Chevy Small Block. Rain ei ütle kunagi ära klubirindel rügamisest, meeldivast ajaveetmisest ning teinekord isegi lõkkes magamisest. Autode koha pealt on ka valik kirju, ulatudes 30-te lõpu Chevy kastikaprojektist 90-te alguse Chevy Blazerini, vahele jääb veel ka näiteks ’75 Camaro. Ingmar ’Sid’ NoorlaidIngmar on alati hakkamist täis ning abivalmis persoon, kes on valmis toimetama millegi kallal ka siis, kui on tegu üsnagi lootusetu projektiga. Ning pühendama oma aega ja ressursse selle alla. Tänu ajalooalasele haridusele on temaga alati kohutavalt huvitav rääkida ning ta võib teid harida teemadel ränikivist nooleotsadest kuni viimase hüpertehnoloogilise V8 mootorini. Kuigi tema süda kuulub endiselt aegadele kui asjad olid lihtsad – kaheksa silindrit, suur karburaator, piisavalt järsk nukkvõll ning palju fun’i. Igapäevaselt toimetab Ingmar hetkel oma hobigaraaži kallal ning keevitab vahest kokku vanarauast nipsasju. Mikihiirte toodetud rauast asjadest on Ingmaril hetkel ’90 Pontiac TransAm, ’92 Jeep Wrangler ning ’73 Harley. Margus ’Jumal’ MatveiAastaid ka ise klubi eesotsas istununa teab Margus täpselt, kui kerge või raske on parasjagu meie seltskonnaga toime tulla. Oma hüüdnime on ta teeninud vahel natuke üleloomulikuna tunduvate võimete eest – kui ikka keegi autot käima ei saa, siis on just Margus see, kellelt nõu küsima minnakse ning enamasti seda ka sealt saab. Päevasel ajal tegeleb ta Stromannis tööriistade parandamisega, vabal ajal mängib kitarri ning ehitab igasugu huvitavaid tehnikavigureid. Ühel päeval valmib kindlasti ka elektrifitseeritud „emmiline“ ehk lõputuna näiv projekt, mille tulemuseks peaks olema üks tore elektrijõul liikuv mootorratas. Kui usarauast rääkida, siis igapäevaselt sõidab Margus ringi ’86 Dodge RAMiga, varudes eksisteerib veel ka sama aastakäigu Camaro. Tarmo KouhiaTarmo on vaikne, lausa rahu ise. Keegi kuskil on küll kunagi väitnud, et Tarmo olla ka kord vihane olnud, aga see võib vabalt ka lihtsalt kuulujutt olla. Tarmo spetsialiteet on klaasplast ning vahel tundub, et ta näeb seda vist ka unes. Aga sellel alal on ta ka tõeline oma ala professionaal. See aga ei tähenda, et Tarmo millegi muuga ei tegeleks, tööriistad püsivad tal käes ning valmistada oskab ta vist absoluutselt kõike. Hobiks nagu meil kõigil ikka vana ilus usaraud. Viimase üllatusena arvas Tarmo, et kolib elama Läti piiri äärde, kus olevat elu ilusam ja odavam. Autode valikust torkab silma üks 1939 aastal sündinud Ford ning mõned aastakümned uuem Buick. Herki TammKui igal klubil oleks maal, siis meil võiks selleks maaliks olla Tamm. Ajapikku on ta suutnud kaunistada end nii paljude ilusate piltidega, et neid kokku lugeda enam ei suudaks ka tema isegi. Või kui suudaks, siis läheks järg sassi… Põhiliselt tegeleb Tamm mööbli kallal nikerdamisega. Väikest viisi kunstiinimesena huvitub Tamm vabal ajal eelkõige tätoveerimiskunstist, pinstripingust ning ilusatest autodest ja mootorratastest. Suviti võib Tamme näha eelkõige Harley sadulas, mis aga ei tähenda, et ka neljal rattal liikuv raud teda ei erutaks. Martin ’Martään’ SmirnovMartin on meie kitarriheeros. Või noh, vähemalt igal vabal hetkel avastasime ta kitarri mängimas. Lemmikuteks nagu ikka on Jimi Hendrix ja Stevie Ray Vaughan. Martin on ka tehnika koha pealt väga tugev teoreetik – ka öösel kell kolm üles äratatuna võib ta ette vuristada Comp Camsi mõne klassikalise nukkvõlli kraadid. Igapäevast leiba teenib ta hetkel pealinnas paberivabrikus. Tõnis ’Zombi’ AarikeTõnis on meil jutupoolest vaikne tüüp. Aastaid polnud täpselt teada, kas ta rääkida üldse mõistab, aga tuli välja, et mõistab küll. Viimasel ajal on hakanud Tõnisele meeldima mudas mürgeldamine ning selle jaoks on tal varutud ka paar spetsiaalmasinat. Suure tõenäosusega on ta parim elektrik siinpool Uurale, seda teeb ta ka oma igapäevase leiva teenimiseks. Lisaboonusena on Tõnise autojuhilubadel üles loetud terve tähestik. Gerro AvarlaidGerro on lahtise peaga ja kuldsete kätega klubikaaslane. Omal ajal töötas ta pritsumehena, sellest ajast oskab ta pajatada igasuguseid lugusid, mõni üsna kole, kuid samas siiski naljakas, selline must huumor. Praegusel hetkel töötab Gerro ajalooõpetajana. Lisaks paeluvad teda margid ja vinüülplaadid. Suurim hobi siiski usaraud ja eriti GMi tehastest välja veerenud masinad, mis kannavad Oldsmobile või Buicki nime. Sellest johtuvalt iseloomustab teda eriline huvi Oldsmobile Big Block’i vastu. Kui te tahate miskit antud mootorist kuulda, siis Gerro on just õige mees, kes teile võib sellest vesta. Automobiilide koha pealt leidub Gerro varasalves üks isemoodi Buick ning Pontiac Firebird, viimasel suvel võis teda tabada ka Harley sadulast. Kairo KärpKairo on meist kõige suurem, äärmiselt lahke olemisega tegelane. USA autod on talle juba pikka aega meeldinud. Aastaid tagasi oli tal huvitav Oldsmobile, mida võiks nimetada Olds a´la Eesti üheksakümnendad. Masin, millele oli paigaldatud kurat-seda-teab-mis diiselmootor, loomulikult puudusid roolivõimendi, töötav soojendus ja muu mugavusvarustus. Ja imekspandavaim fakt on see, et sellise masinaga olla vuratud kunagi terve Maarjamaa läbi. Aastaid töötas Kairo Rootsis ning siis kui ta juhtus Eestisse käima, siis võisid nii mõnigi kord maasikad käärima minna. Praegu tegeleb Kairo eraettevõtluses ning tema ettevõte toodab keerulisi rauast vidinaid. Rauahaigust aitab põdeda üks Oldsmobile 98. Kristjan ’Pahalane’ TitukKris on mees, kellel on üheksa ametit. Tema ettevõtmised ja seiklused on kuulsad. Kuigi tal on olnud võimalust proovida kõiksugu autosid on talle kõige kallim tema kolmanda generatsiooni mattmust Chevy Camaro. Praegusel hetkel teenib Kris oma igapäevast ninaesist Saksamaal baarmenina. Vahur ’Vasja’ ÜprusVahur on abivalmis klubikaaslane. Seda, kui palju on ta töömehe ning tujutõstjana käinud mööda teiste klubiliikmete talguid, teab vast ainult keegi seal kõrgemal. Ning alati on tal kaasas rõõmus meel ja töötahe. Vahurile on ameerika päritolu autod pikka aega meeltmööda olnud ning erilisteks lemmikuteks on tal õlgkatusega masinad. Samuti paeluvad teda kiired „võrrid“. Tööalaselt nokitseb Vasja Tartu Ülikoolis arvutite kallal. Autoparki kuuluvad ’79 Chevy Monte Carlo ning 1989 õlgkatusega Chrysler LeBaron. |
KLUBIST | LIIKMED | MEIE TEGEMISED | KONTAKT |
Full Throttle Club MTÜ Ravila 69, Tartu 50014 | E-post: info@ftc.ee Pealik: +372 5340 8920 Asepealik: +372 5118 461 |
![]() ![]() |